Desiree Deijl

Opleiding: Fontys Hogeschool Kind en Educatie
Stageschool: International School Eindhoven (ISE)
Stage: groep 3 en groep 4

Ik kies voor het onderwijs omdat
Ik op een creatieve manier het leren leuk en uitdagend wil maken zodat elk kind zich gehoord en gezien voelt binnen de groep. Mijn wens is dat elk kind op een fijne basisschoolperiode terugkijkt en zichzelf mag ontdekken en zijn wie hij of zij is.

Mijn mooiste stage-ervaring is
Het contact en de band die ik heb met de leerlingen heb en hoe je zo samen van elkaar leert. Door het contact met de verschillende talen en culturen krijgen de lessen meer eigenheid waardoor het leren op zo veel diverse manieren plaatsvindt.

Mijn tip voor jou in jouw stage in het onderwijs
Sta open om van zoveel mogelijk mensen te leren. Vraag alles wat je wilt weten en ben volledig jezelf binnen de stage. Hierdoor leer je het vak van de professionals en ontdek jouw eigen persoonlijke stijl van lesgeven.