Leeromgeving

Blijvend samen leren en ontwikkelen

Binnen Trion geloven we in de kracht van het verbinden van samen werken en leren. Wederzijds leren in leergroepen strekt zich wat ons betreft uit over de hele loopbaan van docenten. Het docentschap is een prachtig, maar soms ook complex beroep, dat steeds om andere oplossingen vraagt in steeds wisselende situaties. Het is prettig als samen met collega’s van binnen en buiten je school je ervaringen, kennis en vragen kunt delen en in multidisciplinaire teams samen kunt onderzoeken en ontwerpen.

Trion Opleidingsschool draagt daarom bij aan een leeromgeving waarin dat mogelijk is. Samen leren en ontwikkelen dicht op je eigen praktijk, maar altijd in verbinding met een netwerk van collega’s van binnen en buiten de school en de lerarenopleidingen. Het Trion leerlandschap is een dynamisch geheel van leergroepen in allerlei vormen en maten.