Professionele werkplaatsen Challenge Based Learning

Uitdagend onderwijs ontwerpen voor een duurzame toekomst

Voor docenten die graag willen deelnemen aan één van de drie professionele werkplaatsen waarin je met elkaar duurzaamheidsonderwijs gaat ontwerpen, uitvoeren en onderzoeken vanuit Challenge Based Learning. Vind je het leuk om vakverbindend onderwijs te ontwerpen en duurzaamheidsonderwijs een plek in jouw school te geven, dan vind je in deze werkplaatsen een groep gelijkgestemde pioniers met een onderzoekende houding.

Het Trion partnerschap heeft hiervoor onder leiding van de ESoE een NRO-subsidie gekregen voor een vierjarig onderzoeksproject dat start vanaf sept 2023. De ervaringen uit de pilot werkplaats van 2022-2023 worden meegenomen. De drie werkplaatsen worden steeds gefaciliteerd door een expertdocent uit een Trionschool en een onderzoeker van de ESoE.

Inschrijven kan via contactpersonen of klik hier.