Kom naar het kennisfestival!

Welke parels wil jij meenemen naar jouw praktijk?

Elk jaar organiseert het Trion opleidingsteam een groot kennisdelingsevenement voor alle studenten, geïnteresseerde werkplekbegeleiders en collega’s in de Opleidingsschool, om samen om theorie- en praktijkkennis te delen. We streven zoveel mogelijk “just-in-time” koppeling van theorie in en aan de praktijk na, maar één keer in het jaar kiezen we voor een aanbodgericht moment in de vorm van inspirerende workshops en good practices uit onze scholen.

Deze Trion kennisfestivals hebben tot doel om aankomende collega’s en ervaren werkplekbegeleiders, denkkaders mee te geven om te reflecteren op elementen van (een steeds wisselend) thema in de eigen praktijk en om praktische tools mee te geven voor in de eigen lessen. Om de beurt staat er een meer pedagogisch thema of meer (vak)didactisch thema centraal.