Ayse Gül Eroglu

Trion schoolopleider Olympia
Docent Geschiedenis, Mens en Maatschappij en mentor

Mijn hart klopt sneller in het onderwijs
Ik wil graag het juiste voorbeeld voor mijn leerlingen zijn. Vanuit VMBO-T is het mij gelukt om geschiedenis docente te worden. Mijn leerlingen kunnen veel bereiken als zij de gedrevenheid, de moed en het vertrouwen in zich vinden/houden. Voor mijn leerlingen zal ik altijd een inspiratiebron zijn waarin ze kunnen zien dat je met je eigen wil bijna alles kunt bereiken. Elke dag is een nieuwe start voor mijn leerlingen waarin zij in zichzelf kunnen geloven en hun doelen kunnen stellen/bereiken.

Mijn mooiste ervaring met een stagiaire op mijn school
De eerstejaars stagiaires kregen tijdens hun eerste ervaring op ons school informatie door speeddates, niet alleen ervaren docenten waren betrokken bij deze gesprekken, maar ook de conciërges, de zorgcoördinator, de derdejaars stagiaires, de teamleiding en de beginnende docenten. Zo kregen de eerstejaars stagiaires een compleet beeld van ons school.