Irene van Heijster

Trion schoolopleider VOBO – Kempenhorst College Oirschot, docent geschiedenis, Mens- en Maatschappij, projecten en Media Smart

Mijn hart klopt sneller in het onderwijs
Als docent geschiedenis en mediawijsheid combineer ik graag het verleden met het nu en de toekomst.
Ik ben zo trots op onze VMBO’ers als ik oud-leerlingen tegenkom die als fantastische vakmensen aan de slag zijn. Ik rijd wekelijks langs het transportbedrijf van een oud-leerling. Dat daar vrachtwagens staan met zijn naam in chocoladeletters erop: Geweldig!
Zo fijn om een bijdrage te leveren aan jonge mensen die hun talenten ontdekken en ontwikkelen!

Mijn mooiste ervaring met een stagiaire op mijn school
Ik heb in de ruim 15 jaar dat ik stagiaires begeleid op Kempenhorst College al heel veel mooie ontwikkelingen gezien. Op dit moment werken er op Kempenhorst College meer dan tien collega’s die ik ooit als stagiaire binnen heb zien komen.
Samen ontdekken waar je krachten liggen en die verder uitbouwen staat voor mij centraal in de begeleiding van stagiaires.
Ontdek de allerbeste versie van jezelf!