Privacy beleid

Om onze studenten en aspirant-studenten te informeren over verschillende activiteiten en ontwikkelingen binnen de Trion opleidingsscholen, maken we geregeld filmopnamen om deze te verwerken tot informatieve video’s. Deze publiceren we op deze website en op You Tube.

Onze werkwijze is dat we studenten, medewerkers of andere betrokkenen interviewen. Daarnaast maken we sfeershots, zodat de kijker een idee krijgt van de situatie.

Zodra we je interviewen, checken we of je het goed vindt om op beeld iets te vertellen over een bepaald onderwerp. Je kan dan op beeld aangeven dat je het oké vindt.

Bij leerlingen jonger dan 16 jaar geven we een brief mee aan ouders, zodat zij akkoord kunnen geven.

Bij het maken van sfeershots komen personen altijd heel kort of zelfs herkenbaar in beeld. Toch is het altijd prima als je aangeeft niet op beeld te willen. We houden daar dan rekening mee, meteen tijdens het filmen of achteraf als we het monteren.

Mocht je op een later moment bezwaar willen maken dat je herkenbaar in beeld komt, dan kun je dat alsnog aangeven. Je kan ons bereiken via sheunks@stedelijkcollege.nl. Op deze wijze willen wij voldoen aan de beleidsregels zoals zijn opgesteld door de Autoriteit Persoonsgegevens.

Dank voor je medewerking!